11 Tahun Menanti Sabar,Siti Nurhaliza Melahirkan Anak Perempuan

Posted on

Gosipoke.com – Bahagia tak terkira kini di rasakan Siti Nurhaliza dan Datuk Seri Khalid Mohamad jiwa setelah sekian lama menanti selama kurang lebih 11 tahun, diva top Malaysia itu akhirnya dikaruniai anak pertamanya dengan Datuk Seri Khalid Mohamad jiwa.

Siti Nurhaliza kini melahirkan seorang anak perempuan pada Senin ( 19/03/2018 ) pada pukul 8.17 pagi .Sesuai pernyataan resmi yang diumumkan langsung melalui Instagram pribadi pelatun “Cindai “tersebut oleh asistennya yang bernama Rozi Abdul Razak. Poker Online

“Dato ‘Siti Nurhaliza selamat melahirkan bayi perempuan di sebuah pusat perubatan di ibu kota kira – kira jam 8.17 pagi , “Tulisnya . penyanyi berusia 39 tahun itu melahirkan anak pertamanya persalinan caesar di salah satu rumah sakit di malaysia.

“Dan beliau melahirkan bayi perempuan sebesar 3.55 kilogram  itu secara pembedahan ( caesar ) . Siti dan bayi dalam keadaan baik dan sehat, dan untuk ini hanya keluarga dekat yang di perkenankan untuk datang  “sambut asisten Siti Nurhaliza.

Rasa bahagia dan bersyukur tidak dapat disembunyikan  Siti Nurhaliza dan sang suami tercinta.Apalagi mereka sudah menantikan kehadiran anak selama 11 tahun lamanya.

“Suami beliau Dato “Sri khalid Mohamad Jiwa sangat bersyukur karena segalanya telah selamat. Siti dan suami juga ingin mengucapkan terima kasih dan atas doa dan sokongan dari pada ahli keluarga rakan – rakan , peminat dan juga pihak media,

Siti Nurhaliza dan Datuk seri Khalid rupanya sengaja memilih senin ( 19/03/2018 ) sebagai hari kelahiran anak pertama mereka ini bertepat hari 1 Rajab.

“Pasangan ini memilih hari Isnin ( senin ) untuk kelahiran anak pertama mereka bersama dengan hari kelahiran nabi Muhammad ( Rasullah s.a.w ) selain jatuh pada tarikh 1 Rejab “ungkapnya.

Untuk saat ini Siti Nurhaliza belum bisa ditemui lantaran masi dalam kondisi pemulihan. Pelantun ” Saat ini siti ingin minta waktu unuk istirahat dan fokus menikmati hari – hari awalnya sebagai ibu “jelasnya “.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *